Benm oğlumda 16aylık olcak 12 gün oldu memeden keseli yaşından beri yavaş yavaş süt denedim ama hiç almadı maalesef gerçi doğdu bitti biberon almıodu benim sütümü bile almadı büyük oğluma pınarın deveam sütüyle başlamıştım o içmişti alışınca günlük cam şişe sütüne geçmiştim tam küçükten umudu kesiodım geçen gün tesadüfen milupanın ve içimin devam sütünü gördüm alıp bi denim dedim dün gittim içim kalmamıştı milupanın aldım bide başka bi biberonla şaşırtıcı bi şekilde 50ml falan içti hemde severk bugünde 90ml içti ama sanki alışık olmadığından mı nedir gaz yapıo gibi zaten kolik bi bebekti hala geçtiği söylenemez napcam bilmiyorum bi kaç gün daha denicem bakalım 🤔 kıvamıda öle normal süt gibi değil biraz daha kıvamlı ve rengi öle beyaz değil hafif sarımtrak gibi geldi tadınıda anne sütüne benzettim ben