Noname21 bizde de böyleydi bi doktor parça kalmış dedi saçma sapan. Yok ameliyat işlemle alınacak dedi. Sonra bal gibi bir çocuk doktorumuz vardı baktı ve dedi ki kir birikmiş. Banyoda su döküp nazikçe ovalayın. Gerçekten parça gibi aynı böyle görünüyordu ama kirmiş canım geçti