Kızlar 3.5 aylık kızımda laktoz intöleransı var. Doktor rekaktaz yazdı prebiyotikle birlikte. Çok damla/ilaç kullanma taraftarı değilim ama çocuğun vebaline de girmek istemiyorum. Gündüz uykuları yok yerine koyduğum an 20 dk sonra falan uyanıyor. Ben artık bu duruma alıştım ama faydası olacaksa diretmenin anlamı da yok. Doktor bundan dolayı da uyuyamıyor olabilir dedi. Bir yandan da bağırsakları güçlensin ilaca boğma diyorum. Çok kararsız kaldım. Kullanan var mı? Yada bebeğinde laktoz intöleransı olan var mı?