efnanesma Bebeğim 7 aylık bu aya gelınceye kadar gaz sancısı cektık şimdi diş mi yoksa ayrılık kaygısı mı anlayamıyorum geceleri yeni doğan gibi kalkmaya başladı uykusu çoğunlukla ne zaman oturmaya başlıyor acaba
Ruvdem efnanesma o aylar biraz abartıyor bebişler uyanmayı . Atak diş ayrılık hepsi ekleniyor. Benim ki 9. Ayda düzeldi şimdilik iyi gidiyor bakalım bozmazsa tabi .
Lousalome efnanesma durust olmak gerekirse öyle yiyen uyuyan dogustan sakin bir bebeğiniz yoksa ilk 2 yıl çöpe bence. Uykusu da yemesi de her sey de problem. 28 aylik oglum hala geceleri uyaniyor en az bir kere hem de emmedigi halde. Gecede 25 kere uyandigi için eskiden simdi oh be diyoruz :)
3kedili2bebekli efnanesma olur annesi 9 ay olmaz yaşında olur sıkma canını sen sabırlı ol geçecek hepsi