Ballibademin_21 ben izin veriyorum her ay pazar gezisi ve yine her ay orman gezisi yapıyorlar birde ekstra olarak yakın yerlerdeki park basket sahası veteriner terzi gibi yerlere gezi düzenliyorlar herhangi bir sıkıntı görmüyorum zaten başlarında bir sürü öğretmen oluyor. Bikaç kere ben izin kağıdını imzaladığım halde kızım geziye katılmak istememiş onu diğer sınıfa emanet edip gitmişler geziye.