Kızlar birikmiş bi miktar para mız var araba almak istiyoruz da komşumuz diyarbakır katılımevim şubesinde kura çekimi ile aracını aldı bize de önerdi ama biz kuraya girmeden peşinatla almak istiyoruz aranızda peşinatla alan varmı paranızı ne zaman verdiler arabanın devrini yapıyorlar mı bilgisi olan var mı