namkol2 evet ben yasadan önce sipariş vermiştim.ikinci siparisimde yasadan sonra yanlışlıkla onaylandı bende iptal etmedim eylül ortasında gelecek.bende merak ediyorum. Ücret cikarmi die hatta kargocuya sordum bilmiyorum şimdilik hiç ek ücret almadık dedi