sleepnessnami Kızlar thyden online check in yapıcam. Koltuklar neredeyse dolmuş uçuşumuz yarın sabah koltuk seçmek eskiden ücretli değildi şimdi ücret çıkıyor bilgisi olan var mı?
[silindi] sleepnessnami online alınca ücretli oluyor biz havalimanına gidince söylüyoduk şu sıralar boşsa orası olsun diye cocuklarda var diye kırmıyolardı
sleepnessnami AnnaKurt evet 75 tl olmuş en düşüğü sonra baktım alacağım koltuk şu an bana verilenden farksız cam kenarı ve orta (eşimveben) o yüzden normal checkin yaptım ödemedim
Melekhnm Poly-ana hayır değildi bu ön büyük koltuklar ücretli idi Bende bundan önce yapyprum normal koltuklar ücretsizdi
Poly-ana Melekhnm Ücretliydi benim üniversite dönemimde falanda ücretliydi eskiden tüm hava yolu firmalarında bu böyle ecofly primefly paketlerine göre değişiklik olabiliyor tabi
asrinhatasi sleepnessnami ben 6-7yıl önce öğrenciyken 25 lira fazla ödemiştim önden seçeyim derken. O zaman biletler 100lira falandı. Şimdi nasıldır bilemem. Ama havaalanında check-in yaparken cam kenarı olsun diyince öyle yapıyordu ordaki görevli.
sleepnessnami asrinhatasi normal checkin yaptım sadece bana verdikleri koltuk bebekten dolayı zaten cam kenarıymış🤭
alisinannesi17 1 yıldır bebeğimle THY kullanıyorum hiç ücret odemedim ekstra geniş koltuklar için ücret ödeniyor onun dışında ücretsiz