Kızlar normalde adetim 5 gün sürer ve benım kendimi bildim bileli reglim çok kanamalı geçmez spiral taktırdım geçen ay regli neredeyse görmedim diyebilirim zaten gecikmişti adetim spiraldan sonra çok az bir regli süreci olmuştu bu ay o kadar çok kanamam var ki yüzüm bembeyaz oldu halim kalmadı 1 saatte ped değiştiriyorum bu normal mi sürekli uyuma isteği geliyor ama ikizlerimle ilgilenmek zorundayım çok kötüyüm böyle giderse doktora gidicem vücudum zonkluyo kan kaybından ölücem