ecrinbebe Kızlar oğlumun göbegi şişiyor hep dışa doğru doktora gitttk bugün fıtık var ceraha gidin dedi geçmezse ameliyat yapar dedi bilgisi olan varmı
misssunshine ecrinbebe kaç aylık acaba? benim bebeğimin de öyleydi ama şu an 9 aylık normale döndü göbek deliği.
princees ecrinbebe kaç aylık oğlunuz benim kızımda da var 9 aylık geçmişti aslında ama tekrar başlıyor şiş
Kdm ecrinbebe 20 aylığız göbek fıtığı var cerraha gittik . Cerrah 4-5 yaşına kadar geçer dedi eğer geçmezse ameliyat olur dedi . Sıkıntı yapmayın genelde geçiyormuş bizde bekliyoruz 5 yaşı
ecrinbebe Kdm içime su serptiniz resmen çocuk doktoru ameliyat olur dedi ceraha gidin diyince çok korktum
Kdm ecrinbebe bizim çocuk doktoru da öyle dedi hatta bu vakte kadar geçmiş olması gerekiyor demişti . Cerrah bizi de ferahlattı sizde bekleyin çocuk doktorlarının alanı olmayınca ameliyat diyorlar hemen
ecrinbebe Kdm cerahha gittik hafif bir fıtık var dedi 5 yaşına kadar geçiyor ağrı yapmaz dedi eğer heçmezse 5 yaşında amaliyat dedi