Merhaba, çocuğum 28 aylık ve kreşe başlayacak. Geçen dönem aniden 1 aylık göndermek zorunda kaldım fakat bir tık büyük sınıfa gitmişti mecburiyetten, etkinlik heveslisi. Uyum sağlamıştı o gruba yaş grubunun bir tık ilerisinde yani. Bu sene 2 yaş grubuna aldılar 24 aylık 29 aylık vs karışık 5-6 kişi var sınıfında ama etkinlik yapma isteği, konuşma gibi durumlarda bizimki biraz ileride diğerlerinden, oryantasyon için yanındaydım sınfıta vs ondan biliyorum. Mesela bir etkinlik yapacaklardı öğretmen etkinliği hazırlarken minikler diğer taraftan yaptıklarını yıkıyor falan tamamlayamadılar o etkniliği, daha sonra kitap okuyacakları o da yarım kaldı. Benim kız ama geçen dönem iyi uyum sağlamıştı. Zamanla bu durumdan sıkılır mı acaba ne yapacağımı bilemedim. 3 yaş grubu nasıl olur diye sordum fakat oradaki çocukların çok baskın olduğunu söylediler, bu da özgüven konusunda kötü etkiler diye düşünüyorum. Siz olsanız ne yapardınız?