İlk doğduğunda ben de silikon uçla emziriyordum, ara ara normal vermeyi teklif etsem de asla almıyor bağırarak ağlıyordu. Ucundan ufak ufak keserek alıştırmaya başlamıştım ki henüz çok ilerlemeden 29.gün memeyi tuttu. Biraz çekip yine ağladı tutmadı tekrar silikon ardından tekrar meme derken öyle bıraktık o gün çok şükür. Etkisi var mıdır bilmiyorum ama yatarak emzirme esnasında tutmuştu. Farklı pozisyonlarda deneyebilirsiniz. Kolay gelsin bir an önce kurtulursunuz inşallah 🙏🌸