Kızlar merhaba bizim köyde anasınıfı var fakat 5 yaş üzeri alıyor ama ilçede 3 yaştan itibaren alıyorlar .. köydeki öğretmene sormuslar oda küçük çocuklarla ilgilenmek zor o yüzden almıyoruz vs demiş normalde kim belirliyor yaş sınırını? Bilen var mı acaba ona göre elimizden gelen bir şey varsa yapmak istiyoruz 6-7 tane cocuk var gitmek isteyen yaştan dolayı gidemiyorlar benim kızımda dahil