Benim kızım 7 aylık 1 haftadır kalça üstü ve sırtında aynısından var kalcasındaki kuru ve kaşınıyor sırtındakide 2 gündür az az cıkıp gidiyor her altını actıgımda kızım kaşımaya calışıyor. 5 ayda ek gıdaya gevtim ilk başladıgımdna itibaren ne verdiysem aynı şekilde düzenli yediriyorum. Alerji olsa en başta olması gerekmezmiydi? Şu sıralar normal deterjanla yıkıyorm kıyafetlerini bence terleyince alerji yapmış olabilir. Ben hastaneye götürmeyeceğim. Deterjanını aldm yarından sonra bakacagım. Olmadı rahatlatıcı bir yöntem bulacagım