Ricitos
Kızlar merhaba.. bebeğim 40 günlük.. çözemediğim bir sorunumu sizinle paylaşmak istedim. Doğumum suni sancı ile başlayıp sezeryanla bitti, 38 derece ateşim vardı ve 12 saat sancı çektim vs.. sonrasında sütüm 3 gün gelmedi. Haliyle mama ile besledim oğlumu. Medelanın soft cup kaşık biberonunu aldık göğsümü bırakmasın diye. Ama çocuk emerken aşırı zorlandı ve görseline bakarsanız ya da kullandıysanız anlarsınız, yanlardan çok akıtan bi biberon. Benimde sütüm Sağa sağa geldi ve dökülüp ziyan olmasın die chicconun anne göğsü biberonu ile verdm. Sonra bebeğim bu biberona alıştı ve şuan kaşık biberonu almıyor, katılarak ağlıyor. Onu almamak için açlıkla uyuyor. Mememi de istemiyor aynı tazyikle gelmediğinden. 2 dk emip bırakıyor, ne yapacağımı şaşırdım. Sizce ne yapmalıyım, deneyimli annelerin yardımını rica ediyorum..