Minigim38 elisa2203 balık yağı kullanmak gerekiyor mu ben saglik ocağındaki ebeye sordum gerek yok dedi 3 4 yaştan sonra dedi bende kullanmak istiyorum iştahı açılsın boyu kilosu artsın diye ama kararsız kaldım 🤷♀️ balık da sürekli yemiyoruz
Prensesin_Annesi_ elisa2203 Tabi ki doktorunuza danısarak kullanın ama doktorlarda genelde yazın balık yapı kullanımını önermiyor yazın sıcak oldupu için ağır gelir diye kısın kullanmaya baslasanız daha saglıklı olur
elisa2203 Minigim38 bence balik tuketmuyosaniz kullanmalisiniz hem bebeginiz zihin gelisir bn mollers kullanmaya basladim
elisa2203 Minigim38 bnece hayir ben tadina baktim kokusu seker gibi ama icince yag tadi aliyorsun ve soguk vermek gerekiyor
Lightmoon Minigim38 Tutti furuttili olan var ben ondan aldim yerken kokusu yok ama kıyafetine veyâ cildinde temas ederse balik kokusu oluyor
seda58_85 Ocean portakallı kullanıyorum.Düzenli kullamım sonucu hıc yemek yemeyen cocugum yemeye basladı