doganil Merhaba kızım pazartesi saat 9 da aşı oldu. Aşının akşamı sol kolu şişti ve hala geçmedi. Soguk kompleks yaptım başına böyle bir şey gelen var mı? Kaç günde geçti?
ikikizannesi0 doganil bizimde bir bacağı bu şekilde şis ve sis olan yer sıcak kendiside hafif atesleniyor
Gizem51 Benim oğlumun da şişmişti doktor o aşının yan etkisi olduğunu söyledi soğuk kompleks yapın sürekli dedi bi kaç güne geçiyor korkmayın