Kızlar oğlumun doğduğunda kafa şekli çok güzeldi yatış kaynaklı bir taraf düm düz bir taraf daha şiş önden bakınca problem yok arkadan belli aylardır şiş tarafa yatırıyorum ama düzelme hiç yok çocuk doktorumuza her söylediğimde geçiştirdi ve düzelir dedi neyse içime sinmedi beyin cerrahına gittik kask takılabilir bu saatten sonra düzelmez dedi kask da 110 bin tl civarı içime çok oturdu düzelen var mı içinizde ne yapmalıyım