Merhaba ilk anneliğim 17 günlük bebeğim var alttan gazını çıkartırken ve kakasını yaparken bebeğim çok zorlanıyor kıpkırmızı oluyor kakası katı da değil ve biz mama kullanıyoruz bilmediğim için soruyorum kolik olabilir mi yada kabızlıktan mıdır? Çözüm olarak ne yapmam gerekir önerileriniz var mıdır?