İki yaşında bir yaşında çocuklarım var iki yaşındaki öbür kardeşinden dolayımedi mama yiyordu hep ve ek gıda alıyordu sonradan sonraya iştah kesildi hastalık dönemleri bilmem ne derken doğru düzgün yemedi bir de mamayı alışkanlık haline getirmiş devamlı aç da olsa da olsa istiyor doktor da bana kesinlikle mama verme ona bıraktı artık dedi ama onun için de tamamen biberonu Bıraktırmam lazım bunu nasıl yapabilirim nasıl devamlı yemeğe teşvik edebilirim ve gün içinde neler verebilirim bir de hep tek baktım çocuklara Bütün işler benim üzerimeeydi çok saatle yediremedim ama kahvaltını Ağrı öğününü akşam yemeklerini falan verdim bir yaşındaki bebeğim de haliyle sütüm doyulmuyor kesinlikle mama yiyor ek gıda olarak da çorba yoğurt falan yiyor çok fazla onlardan yemiyor doktorda ona da mamayı bıraktır dedi inek sütü ver dedi günde 1.02 biberon dedi ama 1.02 biberonla mümkün değil doymaz bayağı yapılı bir çocuk kilolu bir çocuk beni on ay kadar çok emdi Midesi büyümüş yani kesinlikle tatmin olmuyor sabaha kadar ve belki 4.05 biberon mama yedi süt içti bunlara gün içinde saati saatine neler yedirebilirim ve mamayı ne kadar aza indir bilir mi mamaları ne zaman verebilirim