Yaş grupları 2 buçuk 3 buçuk arası olacakmış
Şuan kayıt olan mevcut 13.
22 ye kadar çıkacakmış kayıt olursa.
Offf napıyım sizce
Çok fazla değil mi
( benim ehliyetim yok diğer kreşler 2 otobüslük mesafede)
Tek seçeneğim bu kreş.
Çocuğum konuşmuyor. Hiç çevrem yok komşum da yok. Bugün kayıt olmaya gidecektim sınıf mevcudu 22 oluyor dediler
Ücret 8 dedi kırtasiye ücreti hariç
Oğlum 2 buçuk yaşında