Kızlar kızım 6 aylık doğduğundan beri kucağımda pış pışlayarak uyutuyorum artık okadar perişan haldeyim ki kollarımda gücüm kalmıyor sabah 5.30 da uyanıyor ondan sonra ne hikmetse uyumuyor çok uykusu oluyo gözleri kızarıyor gözlerinin altında torbalar oluşuyor artık ama yok gündüz uykusu sıfır gündüz hiçbir şekilde uyumuyor gazı vs yok diş sancısıda yok şu an hep oyun oynamak istiyor afedersiniz ama yatağına koyup tualete gidemiyorum kıyameti kopartıyo ayakta sallamayı deniyorum yok uyumuyo kucağıma alıyorum yok müzik ninni vs açıyorum yok ana kucağı var ona koyuyorum zaten onda durmuyo 5 dk sonra hemen sıkılıyor bu durumu yaşayan varmı ya geçen gece artık okadar perişan oldukki gece 1 de arabayla gezdirmeye çıkarttık uyur diye yine uyumadı gece eve döndüğümüzde 3 dü saat kızlar bir çözüm önerisinde bulunun lütfen ya ne yaptıysam işe yaramıyor kullarımda gücüm kalmıyor artık ev işi vs bahsetmiyorum onları zaten yapamıyorum hiçbir şekilde durmuyor