Kızlar bebeğim doğalı 28 gün oldu. Hamileliğim boyunca us larda hiç bir problem yoktu her şey normal ve güzeldi çok şükğr. Doğduktan sonra doktor muayenesinde kalp kapakçığında delik olduğunu söyledi doktor küçük bir şeymiş ve çoğu yenidoğan bebekte oluyor dedi ve kapanabiliyor zamanla dedi. Ama yinede içim bi tuhaf oldu başına gelen vwr mı böyle bi durum?