merhababen Bebeğimin dünden beri ateşi düşmüyor 38de hep calpol verince düşüyor calğol etkisi geçince tekrar yükseliyor huysuzluk vs hiç yok ama ateş duruyor Ne zaman hastaneye gitmek gerekir veya gerekir mi? 6 aylık bu arada.
hayatmavii16 merhababen Allah Allah bir sn bizi gördüm bizim 4 gün sürdü calpol ile bi düşüp bi çıktı 3. Gece uyuyamayınca ki ben anladım bişey olduğunu meğer boğaz enfeksiyonu kapmış kulaklarına geçmiş gittik acile dedim serum antibiyotik verdiler 30 dk bitti çocuk normale döndü dünden beri bu arada 1.5 yaşındayız hiç hasta olmadık daha önce acaba salgın mı
mrv__1234 merhababen 3 gün geçmeyen ateşte demişti Dr bize ama calpol ve dolven i sırayla vermeniz gerekiyor çok yükselirse 4 er saat arayla verebilirsiniz, doktorunuza veya ebeye sorup verin şimdi dolven kaç aylıkta başlanıyor bilmiyorum.
merhababen merhababen çok geçmiş olsun, bizde daha bu ayına kadar hastalık görmedik geçen hafta eşim biraz rahatsızdı ondan mı geçti yoksa diş mi emin olamıyorum bende
eraysen merhababen ateş düşürücüye rağmen 38.5 altına düşmeyen ateşte veya 3 gün boyunca ateş düşürücü etkisi geçince 38.5 üstüne çıkan ateşte gitmelisiniz 38 e kadar çıkıyorsa diş geliyor olabilir damaklarını kontrol edin isterseniz geçmiş olsun
merhababen hayatmavii16 çok geçmiş olsun, bizde daha bu ayına kadar hastalık görmedik geçen hafta eşim biraz rahatsızdı ondan mı geçti yoksa diş mi emin olamıyorum bende
kirikkalp hayatmavii16 2 gün önce oğlum ateşlendi aynı şey başımıza geldi şimdi de grip oldu karnım ağrıyor diyor 😩🤦🏻♀️
hayatmavii16 Sizin diş olabilir 37.5 38 ise ara ara kontrol edin ama damağına bi baksanız şişlik var mı ? Diş patlama. Öncesi de olabilir