ervamumy merhaba geçmiş olsun yüksek bir değer çıkmamış kilo alımı da gayet iyi . ilk etapta zaten doğum ağırlığının %10unu kaybediyor bebekler . uzamış sarılık dediler benim bebeğime 2 aylık hala bile gözlerinde kaldı sarılık en son gözler geçiyormuş . bol bol emzirin geçer zamanla . 15 ve üzeri iken ışın tedavisi görülüyor. bizim 1, haftada 14.7 idi doktor 2 gün sonra tekrar bakalım bol bol emzir dedi 12ye düştü sonra hiç baktırmadım zamanla geçiyor