Merhaba güzel anneler. Bebeğim 4.ayının içinde ve birkaç gündür uyku düzeni tamamen değişti. Uyumak asla istemiyor uyuduğunda ise her sese her şeye uyanır oldu. Böyle bir bebek değildi. Gündüz hiç dalmıyor hep beşikte sallıyoruz. Gece ise deliksiz uyuyan bebek şimdi yarım saate bir saate bir uyanıyor tekrar uyutuyorum. Psikolojik olarak çok yorgunum. Nolur birileri bana yalnız olmadığımı bunun kalıcı olmadığını söylesin :(