Mom084 elmayı dün tekrar denedim 3 kaşık kadar yedi ve aynı şekilde pişik gibi oldu, muzu hiç istemiyor hala. Tekrar ara verdim bir süre iki meyveyi de vermeyeceğim. Kuru kayısı aldım kakasını da yapmadı 2 gündür, onu haşlayıp iyice yumuşamasını sağlayıp püre yapıp veriyorum :)
Elif112 evet 3 gün kuralı ile ayrı ayrı denedim, elmadan olduğunu düşünüyor doktorum da. Muzu da istemiyor hoşlanmadı tadından sanırım, ben de sevmem muzu zaten :) dün armut verdim, onu da 2 kaşıktan fazla istemedi. Bugün kayısı alıp püre şeklinde verdim ve sevdi mesela onu. 5-6 kaşık yedi şükür.