serendipity16 Bu bezi kullanan var mı hep sarı paket övülüyor ama şu an 100 tanesini 250’ye buldum almak istiyorum ama kararsız kaldım daha önce sarı paketini kullanmıştım memnundum ama mavi paket nasıl hiç bilmiyorum bi de kalıbı sarıya göre daha mı küçük ?
esmagzl serendipity16 kalıp bence çok farklı değil yumuşaklığı değişiyor sarı çok soft bu biraz sert , mavi daha çok indirime giriyor bende normalde sarı kullanıyorum ama arada indirimde yakalarsam ondan da alıp kullanıyorum ara ara
serendipity16 pasaklisinkukuli ya öyle mi aslında ince olması da iyi de tercih edilmiyor ama sıcaklarda daha iyi
serendipity16 esmagzl evet sanırım mavi çok tercih edilmiyor diye onu daha fazla indirime koyuyorlar ama çok da kötü değilmiş sanırım sadece sarıya göre daha incemiş
Deletedmom_206 serendipity16 Neredeyse 2 sene goon kullandım. Mavisi de çok iyi premium olan da. Ve bence aradaki fiyat farkına değecek bir fark yok.
serendipity16 Deletedmom_206 ya öyle şimdi mavisi 260 lira sarısı 350 lira yani 100 lira farka değer mi emin olamadım mavi olan adet olarakta fazla bi alıp denicem ya inşallah memnun kalırım