Bebeğim 4 aylık, 2 aylıkken meme reddi başladı zaten prematüre doğduğu için mama kullanıyorduk ama memede alıyordu şimdi 2 aydır sağarak veriyorum max 60 ml çıkıyor. Genelde 30, 40 ml. Yani bir öğünü bile değil. Haliyle 40 dk sağımda çıkan bu olunca artık bıraksam mı diyorum çok zaman alıyor sağmak çünkü her zaman bebek durmuyor dışarıda zor oluyor. %80 mama %20 anne sütüyse sizce sağmak bırakılmalı mı artık süt bitmiş demek mi?