Sağa yada sola yatınca 5-10 dk sonra şiddetli bel ağrım başlıyo ama sadece belimin sağ tarafında bir avuç kadar bi yer ordan kalçama ta dizlerime kadar ağrı vuruyor doğumdan önce yoktu bu doğumdan beri var belden uyuşmalı sezeryan oldum bu niye oluyor geçer mi ki