Omer15- bizde 9. Ayda gittik ilk bir normal muayene etti öylesine baktı . Hafif şaşılık görünce damla verdi . 10 dk arayla 3 kez damlattım. Şaşılık birimine gittik orda ölçüm yapıldı. Yani bi sorun görünce göz bebeği büyüsün diye veriyorlar. Sonra doktor kafasına taktığı bi aletle baya gözlerine baktı göz numarasını falan ölçtü . Şükür orda bişey çıkmadı .