Merhaba kızlar dün değil evvelsi günün gecesinde ateşlenme başladı düşürmeye çalıştım diş ateşi diye düşüp ama düşmediği gibi sabahıma 40 derece ile uyandım apar topar hastaneye gittim doktorumuz muayene etti soğuk algınlığı dedi bir de ağız da yaralar var iştahsız olabilir birkaç gün ateş içinde fitil verdi. Calpol dolven bunları da kullanıyonıyprum 4 saat ara ile fitil bir kere kullandım ama düşmüyor sürekli duş aldırdım soğuk kompres yaptım ama yok tahlil de yapmadılar neyi olduğunu bilmiyorum içim içimi yiyor şuan ateşi 38 39 arası gidip geliyor 😔