zeyinci ben braun aldım haziranda.
4 kere kullandım sanırım, şimdiden azalma oldu.
Güzellik merkesinde yaptırılan lazer gibi değil ama yapması zor da değil. Evet tam bitirmiyormuş diye duydum ben de ama başka yöntemlerle uğraşmaktan yine iyidir. Benim kıllarımın az ve zayıf olduğu yerler çıkmamaya başladı bile mesela. Belki uzun sürede çıkacaksa bile makine elimde ne de olsa, yine yapmak benim elimde.