5 aylıkken ilk regl oldum bittikten sonra 1 hafta sonra lekelenmeler gördüm ortalama 3-4 gün bu şekilde olan var mı acaba?
Hamilelik testi dahil yaptım acaba mı diye negatif☺️yerleşme kanaması diyor internette ne olduğunu bilmiylorum . Yaşayanlar varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim .