hlymry Aysenur122 bende denemek amaçlı almıştım 2 numarasını kesinlikle erimiyo kaşıkla karıştırdım bebeğim sevdi ama bitsin almam bi daha bi huylandm gibi ne kadar sıcak su olsada erimiyo
heryerdeters Aysenur122 kullandım ama böyle bı sorunum olmadı hemde 800 Gr iki paket kullandım trendyoldan almıştım
Evaninanasi Aysenur122 sıcak değil ılık suya atın, kaşıkla karıştırın öyle daha kolay eriyor. Sıcak suda zor eriyor.
ilenalemin Aysenur122 kaşıkla karıştırıyorum ben eriyor.bştaz tortu gibi kalıyor biberonda ama sonuçta geçmiyor bebeğe.diğer mamalara göre daha iyi geldi bize.kanızlık yapmadı aksine kakasını daha iyi yapıyor ve sindirimi kolay
Aysenur122 sezerckmom sma comfort kullanıyordum ama gaz yapmaya başladı anlamadım baya ıkınmaya başladı bebelac çok duymuştum denemek istedim