ddenzege Kızlar oğlum 2 yaşında . Ayakkabı alacağım sız hangi marka alıyorsunuz ? Vıcco aldık bugüne kadar ama fiyatlar uçmuş ya :(
Deletedmom_110 ddenzege çiçek aldım ilk adım ayakkabısı ama begenmıyorum çabuk yıpranıyor Adidas vardı sandalet taş gibi ayakkabısı da oda küçüldü bende bakıyorum.
caylavyu ddenzege Vicco alıyorum çok memnunum evet bebek ayakkabısı için fiyat fazla bencede ama ayak sağlığı çok önemli bir tane olsun sağlam olsun diye düşünüyorum
ddenzege Deletedmom_110 biz de hep vicco aldık . Hatta bir dönem uygundu 25 27 28 numaralarda aldım . Suan kışlık 24 numara vıcco botu var fakat normal bır ayakkabı ya ıhtıyacı var bakayım dedim fiyatlar uçmuş alamadım bende hafıf taban rahat ayakkabı arıyorum
alinduhatg ddenzege ya fazlaca ayakkabı çok önemli benim için mesela benim sağ ayağım içe çok basar küçüklükte ayakkabı sorunları yüzünden ve genetik kızımda öğle olsun istemiyorum
ddenzege alinduhatg evet haklısınız başından beri bizde Rabat diye vıcco aldık sanırım yine alacağım teşekkür ederim