lavinia00 değip değmeyeceğine de şöyle karar veriyorum ben, ekran resmi alıp aratıyorum normal bir siteden almak istesem ne kadar olur diye bakıyorum. Bazen temuda 100 tl olan normalde 600-700 tl falan olabiliyor.. böyle olunca ve almak istediğim bir şeyse (ıvır zıvır değilse özellikle) sepette tutmaya devam ediyorum. daha bir kere alışveriş yaptım ama bir şey alırken çok düşünen birisiyim o yüzden böyle bir şekilde ilerliyorum 😄