Selamlar hanımlar benim kafama birsey takıldı degerlrer8me baktırmak için dün dahiliyeye gittim kan aldılar kan tahlilinde de beta hcg 0.1 yazıyor e nabzida referans dışı diyor gebelik olabilirmi başına gelene varmi 15 gündür dogum kontrol hapı kullanıyorum reglime 9 gün var