Minik2110 bizde öyleyiz akşam dışarıdaysam muhakkak uyku saatinde eve dönerim çünkü uyursa arabadan aldığım gibi uyanır ve 1 saat uyumaz bir kaç kez denedim aynı şekilde o yüzden gece uykusu bölünmesin diye eve döneriz. Saat 22.00 gibi uyanması bizim için biraz avantaj oldu aslında çünkü akşam yemeğe veya dışarıya çıkabiliyoruz bir nebze 9 dan sonra evimize dönüyoruz yine iyi oluyor bizim için. Gündüz ise muhakkak dolaştırmaya çıkarırım hiç üşenmem şimdi yaz olunca sabah ekmeğe çıkarken bir dolandırırım o kısa olur 10/15 dk ama bize sabah için yeterli. Sonra 6 gibi çıkarırım 1,5 saate yakın dışarıda oluruz parka götürürüm çimlere koyuyorum toprağa koyuyorum enerjisini öyle atıyor ☺️