Minik2110 5 dişi çıktı 6. Yolda biraz mızmız bana aşırı bağımlı odadan çıktığım an ağlamaya başlıyor en çok zorlayan kısım bu
kontrole götürdüm demiri ve b12 si çok düşük çıktı takviye kullanıyoruz et de yediriyorum ama anlayamadım çok iştahlı bir bebek değil sanırım yeterince vitamin alamadı bu yüzden emmeye devam ediyor bir sorun yaşamadık uykuları çok düzensiz bazen 2 saat uyuyor bazen yarım saat gündüz 2 uyku yapıyor geceleri de 3-4 kez uyanıyor 🥲
Emekliyor, yürümek istiyor sürekli elinden tutup turluyoruz evi, anne, baba hadi demeye başladı kendi kendine şarkı söyleyip alkış yapıyor bay bay yapıyor
Özetle bizde durumlar böyle