6urjuva prensprenses2 o bizde de var ben yoruldum artık biberonla besliyorum mental olarak beni yoran bi durum stres olmak süt kalitesini de etkiliyo ben saldım o yüzden 😅
6urjuva prensprenses2 Ben de mama vermiyorum sağarak veriyorum 1 aydır ara ara yokluyorum ama tık yok şimdilik böyle devam
6urjuva ela2103 Üzülmeyin geçecek inşallah hep böyle kalmıyorlar eminim ondan da anlık stresle ve yorgunlukla baş edemiyor insan bazen