end sudenaztokmak rota yaptırmadım göz muayenesi 6. Ay ve 2 yaş olarak yapılıyor. 6 aylık olunca göz doktoruna gittik bir sonra ki muayenesi 2 yaş dedi
sudenaztokmak Myrtle teşekkür ederim ama menejit daha önemli öbür rota önemli değil mi çünkü benim arkadaşımda yaptırmadı önemsiz diyorlar
Myrtle sudenaztokmak koskoca doktorlar onemli diyor. Forumda cocugum yakalandi zor iyilesti diyenler var siz bilirsiniz doktorla da bi konusun ☺️. Benim doktor yaptircaniz mi diye sormadi bile 3. Ay bunlar yapilacak dedi anlatti ☺️