9793selaam Kızlar 3 gibi öğlen doktor iki defa damla damlatti gözüme güneşe çıkınca çok kötü dokundu ilk basta sonra iyi oldum . midem bulanıyor gibi oluyor ara ara kafam bı değişik bı 2 saat kadar uyudum geçmedi.basina gelen. Var mı böyle .
9793selaam Bundan sonra bende kimsenin postuna yazmayacağım o zmn benim posta yazdigm kadar kimse yazmamisfir