Herkese merhaba 1 yaşında oğlum yaklaşık 1 haftadır geceleri sürekli uyanıyor bir ağrısı olduğu için uyandığını düşünmüyorum öyle bir ağlaması olmuyor çünkü acaba acıkıyor olabilir mi emin olamadım normalde gece beslenmesini uzun zamandır yapmıyoruz hatta alışmasını da istemiyorum ama bilemiyorum bi yandan odasına gidip gelmekten pes edip yanımıza aldığımda gayet deliksiz de uyuyor sorun ne anlayabilmiş değilim aranızda bu durumu yaşayan varmı ne yapmak gerek