rumeyssozen Bebeğim 2.5 aylık annr sütüm en başından beri az. Hep mama destekli gidiyoruz son 3 haftadır 3 saat aralıklarla 90 cc veriyorum. Mutlaka meme teklif ediyorum ama mutlaka mama da içiyor sonrasında. Şu an 6.400 kilosu. Ne kadar mama verilmeli
ysmnabd rumeyssozen 2.5 aylık bebeğim 3 saatte 90 CC yada 2 saatte 60 CC anne sütü veya mama dönüşümlü içiyor. Doğum kilosu 2500 şuan 5000 kilo
defnnee Defnepamuk Bebeğim de 42 günlük ben de 40 cc veriyorum ama az gibi geliyor doktorum da bir şey söylemedi 60 cc versem acaba bir şey olur mu doğum kilosu 2135 Şimdi ise 3600
aslanmommy sudenaztokmak bende 3 aydan beri 120 veriyorum. Şuan 5 ay 5 günlük. 6.350 kilosu tabi persentil olarak bir tık geri olmasına rağmen kiloya normal demişti doktor o yüzden şaşırdım kiloya. 1820 doğdu bebeğim ama ayını yakalamak üzereymiş öyle dediler
gizemvatansever defnnee bebeğiniz doymayıp ağlıyorsa verin. Bende ilk günden beri mama veriyorum sizin o haftalarda 60-90 arasını görüyordum. Çok doyunca zaten ağzını açmıyor
defnnee gizemvatansever Evet ben gazından dolayı ağlıyor diyordum ama 60 cc verdikden sonra ağlamaları azaldı kaka yapmıyordu kaka yapmaya başladı bu doktorlar ne olsun istiyor acaba verme diyor yada bi bilgi vermiyor
gizemvatansever defnnee maalesef bazen kendi kendinizin doktoru olmak gerekiyor. Çocuğunuz kilo almıyorsa başka mamaya geçersiniz, doymuyorsa 60 yerine 70-80 verirsiniz. Kendinizi şartlamayın, bebeğinizi sizden başka kimse daha iyi tanıyamaz ☺️💖
goktugunannesii_ rumeyssozen 2 ay 20 günlük 60 cm veriyorum geceleri içiyor sadece anne sütü ve mama olarak gidiyoruz bence her çocuğun alımı farklı doymuyorsa ağlar zaten devamını sürekli ister ama kilosu biraz fazla geldi tabi doğum kilosu da önemli onu bilmeden yorum yaptım yanlış anlamayın. Ben geçende 90 cc vereyim dedim 80 içti hemen kustu fazlalığı şuan zorlamıyorum çok içmesi konusunda
peraninnannesi Valla biz 4. Aya yeni girdik 120 / 90 cc değişiyor artı anne sütü alıyor. Kilosu 6600 biraz fazla dedi. 6 aylık bebek kilosunda dedi hemşire çok aldırmadım. Daha bugün uygulamada doğum kilosunun 2 katına ulaşmış olmalıdır diyor çünkü. Herkes başka bir şey söylüyor doktoruma gidince soracağım en iyisini o söyler:)