bulutismom Merhabalar 1 yaşındaki oğlum günde 4 lt su içiyor doktorumuz diyabetten şüphelendi şekeri normal çıktı fakat idrar tahlili bekliyoruz. Doktorumuz biberon bağımlılığı da olabilir dedi. Çok endişeliyim başına gelen var mı ?
Denizoglan bulutismom biberon bağımlılığı olabilir canım dediği gibi benim oğlumda çok fazla su içerdi yaz geldi suluğu kaldırdım çok ısınıyor su diye bardakla veriyorum azalttı çok suyu
Ecem__ bulutismom bizimkide kisin zar zor iciyordu yaz gunu 2 pet sise su iciyordu terliyor yaz gunu normal ya kisin icmiyecek goreceksin aynisini yasadim