Bjr hafta önce çeyiz mağazası gibi bir yerden elden taksitle uğurun Dikey derin dondurucusunu aldım ama satış elemani bana ürünün nofrost olduğunu söyledi dün servis geldi kurulumunu yaptı orda şans eseri öğrendim nofrost olmadığını eleman kendisi dedi nofrost değil bu. Almadan önce araştırmadım nofrost dondurucu nasıl olur diye Altus marka almaya niyetlenip gittiğim için orda son dakika eşimle karar değişikliği yapıp uğurunkini aldik nofrost olmadığını öğrendikten sonra mağazayı aradım acmadi sonra kendileri geri döndü mağazaya gelin dediler eşimle birlikte gittik bize satışı yapan eleman yokmus izindeymis eleman gelsin konuşuruz dedi sanki yalan söylüyormuşuz gibi davrandılar. Eşim direk iade edicez dedi ama garanti kaydı açılmis. Değişim yapsalar da razıyım ben de aksine. Aranızda uğurun Dikey derin dondurucusunu kullanan var mı yani en kötü ihtimalle almaya mecbur bırakırlarsa üründen memnun kalır mıyım ama hiç istemiyorum almak