Merhaba, henüz çok küçük aralarda fire verecektir ya da tam tersine de dönebilir o kadar normal ki. Henüz bi düzen beklemeyin. Siz sadece rutin oluşturmaya çalışın. Benim bebeğim de asla uyku sevmez. Ve üç ay kucağımdan hiç inmeden uyudu. Kendinizi bunaltmayın, öyle de böyle geçecek bunlar o yüzden pozitif olmaya çalışın emin olun onu da hissediyo bebek. Çok zor anlıyorum ama biraz sabır ❤️