Kızlar bebeğim 4 aylık tam . 4 ay 20 günlükken falan yavaştan başlamak istiyorum çünkü kilo alımı biraz az ve zaten zayıf doğdu prematüre . İlk bebeğimde öyle bi sorun olmadığı için 5 buçuk aylık başlamıştık . Ama bunda biraz erken başlamak istiyorum iştahlı bi bebek değil meme ve biberon alınca diliyle ittiriyor . Ama erken mi sizce ? İrmik ruşeymi muhallebi falan veririm diye düşündüm