zeydefe ay aynısı bizde de var haftaya 11 e giricez yani herkese sayıyorum bu belirtileri, büyüyor normal diyorlar🥹 annem de rüya görebileceğini söyledi belki ondandır diyor bilemiyorum ve dediğiniz gibi aşırı uykusu olsa bile uykuya direnmeye çalışıyor ağlıyor ağlıyor gece de uyanıyor ağlayarak, herhalde normal bu dönemde oluyor böyle demekki sizde de aynı biz de de 🥲